We use cookies. You agree with that if you continue using our website. Read the Cookie policy.

Blog

ŠTA ZNAŠ O CARDIO BOXING-u? ŠTA ZNAŠ O CARDIO BOXING-u? “A, znam, to je onaj trening gde se udara u džak.” Jeste, ali nikako nije samo to! Cardio Box spada u visokointezivne treninge, pa je veoma važno znati o njemu što više kako bismo izbegli bilo kakvu vrstu povrede. Jer kako kažu: “Bolje sprečiti, nego le
UŽIVAJTE U PRAZNICIMA BEZ STRAHA OD VAGE UŽIVAJTE U PRAZNICIMA BEZ STRAHA OD VAGE Dovoljno je problematično što su ljudi skloniji gojenju zimi, a uz to nam dolazi i vreme praznika. Slave, Nova godina, Božić i po koji rođendan i uz to gomila slanih i slatkih poslastica kojima ne možemo da odolimo. Tek što je prošlo jedno, naiđe drugo i
TEGOVI NISU SAMO ZA MUŠKARCE! TEGOVI NISU SAMO ZA MUŠKARCE! Pripadnice ženskog pola često izbegavaju treninge sa tegovima, posebno sa većim težinama, iz straha da će na taj način izgraditi veliku mišićnu masu i izgledati kao muškarci.
ZAŠTO JE BAVLJENJE SPORTOM TOLIKO VAŽNO ZA DECU? ZAŠTO JE BAVLJENJE SPORTOM TOLIKO VAŽNO ZA DECU? Poznato je da je bavljenje sportom od ključne važnosti za pravilan fizički razvoj kod dece. Međutim, redovna fizička aktivnost, još od ranog doba, ima veoma značajan uticaj i na formiranje ličnosti svakog ljudskog bića.
Deca u planini Deca u planini Ukoliko želite da vaše dete ima zdrav stav prema životnoj sredini i zdravlju, i stekne dobre životne navike, potrebno je da od malih nogu bude upućeno na planinarenje i srodne discipline…
Na koje gorivo rade maratonci i polumaratonci? Na koje gorivo rade maratonci i polumaratonci? Energija potrebna da bi se završili maraton ili polumaraton većinom se dobija iz zaliha glikogena radnih mišića, glukoze u krvi otpuštene iz jetre, masti prisutne u mišićima i masnih kiselina otpuštenih iz adipoznog tkiva. Ali, treba uzeti u obzir i energ
Tri jednostavne stvari za hodačku formu Tri jednostavne stvari za hodačku formu Trekkersku „hodačku formu” možete steći jedino hodanjem, a fitnes instruktor Maja Tomić predlaže da to bude bar par kilometara svakoga dana. Međutim, tek tri jednostavne sitnice, koje će vam svakodnevno oduzeti tek deset minuta omogućiće da vam, kada pođe