Koristimo kolačiće. Ukoliko nastavite korišćenje web stranice, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Pročitajte politiku o kolačićima.

Blog

TEGOVI NISU SAMO ZA MUŠKARCE! TEGOVI NISU SAMO ZA MUŠKARCE! Pripadnice ženskog pola često izbegavaju treninge sa tegovima, posebno sa većim težinama, iz straha da će na taj način izgraditi veliku mišićnu masu i izgledati kao muškarci.
ZAŠTO JE BAVLJENJE SPORTOM TOLIKO VAŽNO ZA DECU? ZAŠTO JE BAVLJENJE SPORTOM TOLIKO VAŽNO ZA DECU? Poznato je da je bavljenje sportom od ključne važnosti za pravilan fizički razvoj kod dece. Međutim, redovna fizička aktivnost, još od ranog doba, ima veoma značajan uticaj i na formiranje ličnosti svakog ljudskog bića.
Na koje gorivo rade maratonci i polumaratonci? Na koje gorivo rade maratonci i polumaratonci? Energija potrebna da bi se završili maraton ili polumaraton većinom se dobija iz zaliha glikogena radnih mišića, glukoze u krvi otpuštene iz jetre, masti prisutne u mišićima i masnih kiselina otpuštenih iz adipoznog tkiva. Ali, treba uzeti u obzir i energ
Zaštita od sunca Zaštita od sunca Upozorenja o opasnosti od UV zračenja ne treba zanemarivati! Korišćenjem odgovarajućih kapa i naočara možete smanjiti zračenje i rizik od mnogih komplikacija...
Šator za poneti Šator za poneti Danas postoji toliko tipova i vrsta šatora da kada uđete u prodavnicu teško možete da pogrešite ukoliko znate šta vam je konkretno potrebno.
A GDE ĆEMO SA RUKAMA? A GDE ĆEMO SA RUKAMA? Dobra trkačka forma osnova je dugoročnog uživanja sportu, lakšeg napretka i efikasnijeg trčanja. Danas se malo više bavimo pokretom ruku, najzapostavljenijim aspektom trčanja.
Greške koje samo povećavaju vašu glad Greške koje samo povećavaju vašu glad Kada pokušavate da smršate držeći dijetu. Mnoge svakodnevne navike pojačavaju glad, zbog čega se često dešava da ljudi odaberu nezdravu hranu. Ovo su najveće greške koje pravite i zbog kojih ne možete da se kontrolišete.